Filmkväll!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2506011/fantasyinmind?claim=29w33s4hh7j">Följ min blogg med bloglovin</a>


Heej! :D


Jag vet att jag har varit dålig på att skriva men ska försöka att bli bättre :)

I lördags så hade jag, Alexandra, Micha, Matilda, Kristin och Emelie filmkväll. Vi såg först på Psalm 21 och sen Drag me to hell. Jag skrek inte alls den här gången :O Fast jag hör ju aldrig att jag skriker men...

Kristin och Emelie skulle inte sova över så dom hann inte ens se hela första filmen :( Vi åt tre påsar popcorn och dan efter så åt vi tre till. Senare på dagen så gick vi till Alexandras hus(hon bor i en lägenhet och huset till typ den 15:e) och skulle dansa dansmatta. (Det var när Matilda gått) Men skivan till dansmattan var i lägenheten :(

Jag älskar iaf Alexandras katter!



Dom heter Bella och Kakan. Bella är den mörkare(och är Alexandras) och den mer vita är Kakan(och är Alexandras lillebror Andreas) Dom är asgulliga!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0