PÅSKLOV! :D

Heej! :D

Påsklovet började inte bra för mig :( Jag blev förskyld, skadad, jag mår illa ganska ofta och jag har ständigt ont i huvudet :O Jag sträckte mig nästan igen oxå ;) Sen så kommer ju inte resten av lovet va så kul heller. Jag måste plugga till massa prov och sånt som jag inte har gjort och så måste jag göra omprov oxå :( Jag har 2 SO-prov, 1 NO-prov, 2 matteprov, göra klart en novell i svenskan och en läslogg. Jag kommer dö av uttråkning!

Igår så bestämde jag att jag skulle plugga minst 1 timme varje dag. Jag har inte pluggat alls än :O Vem är förvånad ? Antagligen ingen ;)

Det som är bra med det här lovet är att man inte behöver kliva upp tidigt, man behöver inte vara i skolan, man kan va med kompisar längre och man behöver inte gå och lägga sig tidigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0