Modevisning i onsdags!

Heej!

I onsdag var några i klassen på en modeshow och spelade och sjöng i pausen. Våran idrottlärare(som vi hade förut) var med :D Han heter Sebastian. Vi fick fika oxå :O fast inte Sara, Amanda och Kristin. Dom kom senare. Jag glömde INTE texten, och det är jag stolt över.

Men iaf.. Imorn så ska jag, Micha och Alexandra ha skräckfilmskväll! Och jag kom nyss på ett perfekt sätt att skrämma Alexandra ;D

Jag ska göra omprov i matte på torsdag. Kul?

Jag har inte bloggat så mycket på sistonde, men jag ska bli bättre på det :)

Jag får tyvärr inte gå på Within Temptation konserten för mamma :( Bara för att jag har dåligt lokalsinne!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: allie ♥

hihi, men de e ju inte så svårt att skrämma mej.. (a) <3

2011-04-03 @ 15:21:23
URL: http://agapis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0