Glass ;)

Heej! :D

Michelle var "sjuk" idag, men hon är inte hemma. Så mamma tvinga mig att sälja hennes plastpåsar för att hon ska betala dom idag. Jag blir så j*vla förbannad på Michelle!! Och en annan person(som bara några fattar vem det är). Bara dom jag är kompis med fattar vem det är ;) Michelle var inte såhär förrän vi började på Gene. Nu har jag bestämt att Michelle ska sälja mina tandborstar när vi ska sälja det! Vi sålde tanborstar på Domsjöskolan och det är helt j*vla omöjligt! Jag tror inte att det är nån som vill sälja tandborstar. Iaf inte nån från Domsjöskolan. Men jag fick iaf glass! ;D

Igår så satt jag vid datorn till typ 12 och Alexandra sa till mamma att hon borde stänga av datorn 10! Fast jag tror inte att hon kommer göra det. Hon gör aldrig det när hon säger att hon ska göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0