Heej :D

Heej!

På fredag ska jag ha filmkväll med Alexandra, Kristin, Micha och kanske Miriam ;) Ska bli askul!! Ska få Micha, Kristin och Miriam(ifall hon kommer) att skrämma Alexandra med mig xD Förut nån gång när Micha och Alexandra sovde hos mig så skulle vi skrämma Alexandra. Jag stog framför henne när hon kom ut från badrummet och Micha hade satt sig på golvet i hallen och det visste inte jag så jag blev typ lika rädd som Alexandra(lr mer, det beror på om hon blev rädd). Vi ska se på Van Helsing, The Air I Breath, Buffy The Vampire Slayer(ett halloweenavsnitt) och kanske Halloween. Om Kristin får ta med den för hennes brorsa :) Annars blir det The Omen :( Jag hatar hundarna! Jag kommer aldrig kunna skaffa en rottweiler xD Men annars så är den inte läskig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0