Yesss... ;D

Heej!

Äntligen så är det LOV!! I fredags förra veckan så hade jag ju filmkväll med Alexandra, Kristin och Michelle, det var askul :D Först såg vi på The Grudge 2 och det var asläskigt! Vi skrek asmycket... sen var ju mamma och Lasse tvugna att skrämma oss oxå :) Först så knackade mamma på dörren typ mitt i filmen sen så knackade Lasse på fönstret :@ Det var asläskigt! Men iaf så såg vi på Halloween, Eclipse ett avsnitt av Buffy The Vampire Slayer och den sista filmen vi såg var Cirque Du Freak: The Vampire's Assistant :) Vi kan ha sett nån annan film oxå(Jag har det sämsta minnet man kan ha) Egentligen så skulle vi se på The Omen men jag övertalade dom att vi skulle se Cirque Du Freak: The Vampire's Assistant istället :D Det är skönt med lov och slippa skola(och läxor) ett tag. Jag håller på att se 1:a säsongen av Charmed, 1:a säsongen av Supernatural och 2:a säsongen av The Vampire Diaries ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0