BDB test!

VILKEN SORTS BARN ÄR DU?


[x] pappa

[x] mamma
[x] bror
[x] syster
[ ] brorson/brorsdotter
[ ] systerdotter/systerson
[x] Har husdjur
[x] mer än 4 kusiner
Antal: 6



[x] telefon
[ ] badrum
[x] eget rum
[ ] pool
[ ] badkar
[ ] gästrum
[x] bärbar/laptop
[ ] egen tv

Antal: 3



[x] en halvbred säng
[x] mer än 4 par skor
[ ] klocka
[x] xbox
[ ] ps2
[ ] Sing star
[] hemmabio
[ ] ljudförsärkare
[ ] guitar hero
[ ] dj
[ ] gameboy
[ ] gamecube
[ ] pokerset
[ ] basketkorg
[ ] pingisbord

Antal: 3

[x] nattduksbord
[x] stereo på rummet 
[x] cd spelare
[ ] sommarjobbat
[ ] shoppar en gång i veckan
[ ] har dyr parfym
[x] MSN
[ ] kamera
[x] mobil

Antal: 5



[ ] scooter/moped/fyrjuling

[ ] keyboard
[x] gitarr
[ ] annat instrument
[x] rest utomlands
[x] rest till Europa
[x] har 1000 kr
[x] träffat en kändis
[x] dyra smycken
[x] platt/locktång
[ ] varit på hawaii
[ ] ASIEN
[ ] AFRIKA
[ ] USA

Antal:7


[ ] hemmagjord mat varje dag

[ ] suttit i en limosin
[ ] helikopter
[ ] egen laptop
[ ] egen dator
Antal: 0



[ ] minst två bilar i familjen
[ ] husbil/vagn
[ ] jag har bil fast jag får inte köra än

Antal: 0




Mitt Antal: 24
 

0- 10 - Hjälplös stackare

10 - 15 - Ghetto barn


15 - 20 - Vanlingt barn

20-25- kaxig snorunge


25 - 30 - Bortskämd

30-35 - Mammas lilla prinsessa

35 + Bortskämdast i skolan

Jag är tydligen en "kaxig snorunge" xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0