Jag orkar inte mer!

Alla tror att jag mår bra bara för att jag inte säger nått, men jag orkar inte mer! Jag orkar inte låtsas mer. Men jag säger inget för att jag har svårt att släppa folk in, jag har svårt att lita på folk.. för man vet aldrig om dom sviker en. Jag orkar inte vara kvar. Ingen vet om att jag inte mår bra förrän nu. Det är lättare att skriva det än att prata. Men jag vill inte prata.. inte än iaf. Om jag bestämmer mig för att prata med nån så är det bara några personer jag skulle prata med. Det är bara några få jag litar på, som jag vet inte kommer att svika mig. Jag orkar inte låtsas i 5 år till! Jag vill prata med någon, men jag kan inte.


Kommentarer
Postat av: alexandra♥

danielle, du vet att jag ALLTID ALLTID ALLTID finns för dig ! <3

tro mig, jag vet hur de är att inte kunna lita på folk, släppa in dom i mitt liv.

jag är för rädd..

Jag har svårt att lita på andra.

Jag har svårt att låta andra lära känna mig.

Jag är så rädd att att bli lämnad kvar ensam att jag inte vågar släppa in någon i mitt liv.

Det är så många som har svikit mig och slutat bry sig om mig,

det har gjort att jag känt att alla kommer göra så..

Även om jag inte vill tro det så gör jag det.



men vet du? alla gör inte så, det finns dom som

bryr sig på riktigt och inte går iväg när man behöver dom som mest.

jag finns, och jag skulle aldrig lämna dig !



många säger till mig att dom finns.

Jag vill tro på dom, men rädslan att dom lämnar mig kvar ensam är för stor..



det ända jag kan göra just nu är att visa dig att jag finns här, sen får du bestämma själv om du vill berätta ngt för mig lr inte.

men du ska veta att det ända jag bryr mig om är att du ska må bra.

för du är min vän, en av mina bästa vänner, och mina kompisar betyder fan allt för mig.

oavsett vad dom går igenom !



om du vill att jag ska veta, om du vill dela alla jobbiga tankar, så kan du skriva t mig ist för att prata med mig på riktigt ? om det känns bättre ? <3

du behöver ju inte berätta VAD det är hlr, vi kan snacka (lr skriva, typ mejl lr sms) om små saker, lr tankar lr vad du vill.

lr om du mår skit och ändå inte vill berätta, då kan du ringa så kan vi prata om nått helt annat, nått kul, så du får komma bort från dom jobbiga tankarna ett tag <3



hur du än vill göra så ska du veta att jag för alltid kommer finnas vid din sida, aldrig någonsin svika dig <3

jag lovar.

2010-08-14 @ 16:29:02
URL: http://agapis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0