Ian Somerhalder<3

Hejhej!

Idag har jag typ inte gjort nått förutom att sitta vid datorn:) (som vanligt) Men jag måste ju ta igen tiden från när vi inte hade internet. haha :D Igår så köpte jag en tidning med en affish på Ian Somerhalder (Damon Salvatore) och då börja jag tänka på att jag faktiskt längtar till skolan börjar för då kanske andra säsongen av The Vampire Diaries visas! Förut så gillade jag Paul Wesley (Stefan Salvatore) mest men nu så har jag börjat gilla Ian mer. För det mesta så gillar jag dom som är "Dark and brooding" som Angel i Buffy The Vampire Slayer. Det är alltid jag som gillar "Dark and brooding" och Michelle (min syrra) som gillar dom mer tuffa. T.ex i Buffy The Vampire Slayer så gillar jag Angel och Michelle gillar Spike mest. I The Vampire Diaries så gillar(gillade) jag Stefan mest och Michelle gillade Damon men nu gillar jag dom typ lika mkt. Jag skulle älska att spela Elena Gilbert i The Vampire Diaries men Nina Dobrev är mkt bättre för den rollen än vad jag är. Men man kan ju alltid drömma :)


xoxo
Danii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0